פייזר מודיעה: החיסון המותאם לילדים קטנים חלש ולא מספק

    צבי טסלר No Comments on פייזר מודיעה: החיסון המותאם לילדים קטנים חלש ולא מספק

    במשרד הבריאות ביטלו בעקבות ההודעה את ועדת החריגים בקופות החולים לאישור חיסון פעוטות להורים שירצו בכך. כעת ייקח זמן עד להוצאת חיסון חדש לילדים המספק הגנה מירבית

    צילום: Michael Giladi/Flash90
    21:56
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on אזהרה למשקיעים בבסדנו: רשות ניירות ערך בהודעה חריגה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת "פייזר" הודיעה הערב (שבת) כי בניסוי החיסון שהותאם  לילדים בגילאים שנתיים עד חמש, נמצא כי בתגובה החיסונית חלשה ולא מספקת. לחברה ייקח זמן לצאת בגרסה חדשה של החיסון שיותאם לילדים בגילאים הללו, נבחנת אפשרות לבוסטר לגילאים אלו.

    בעקבות הודעת פייזר, קופות החולים שהונחו על ידי משרד הבריאות להקים ועדות חריגים של מומחים למטרה הזאת, וכבר החלו לקבל בקשות של הורים שרוצים לחסן פעוטות. אם מנכ"ל משרד הבריאות היה מאשר את המהלך, ישראל הייתה הופכת למדינה הראשונה בעולם שמחסנת ילדים בגילים האלה שלא במסגרת ניסוי רפואי. כעת החליטו במשרד הבריאות לעצור את המבצע עד להודעה חדשה, כך מפרסם יואב אבן.

    האומיקרון בעולם: מספר מקרי האומיקרון בבריטניה שולש ביממה ויש קריאות לסגר-בזק. הולנד כנראה הולכת לסגר נוקשה. דנמרק תגביל את החיים הציבוריים. צרפת אסרה על כניסת בריטים. גרמניה מטילה מגבלות על הנכנסים מבריטניה.

    במשרד הבריאות מעדכנים היום (שבת) כי ביממה האחרונה, 873 מאומתים חדשים אתמול. בנוסף, 91,875 נבדקו לגילוי הנגיף אתמול.

    היום, 18.12 נכון לשעה זו: ישנם 81 חולים שמצבם מוגדר קשה. 41 מונשמים. 8,232 נפטרו במצטבר מפרוץ המגפה.

    חולים קשה אתמול, לפי קבוצות גיל לכל 100 אלף: בני 60 ומטה: לא מחוסנים – 1.4. מחוסנים ללא תוקף – 0.4. מחוסנים – 0.1. בני 60 ומעלה: לא מחוסנים -22.3. מחוסנים ללא תוקף -5. מחוסנים -0.6.

    מבצע החיסונים: 4,152,138 מתחסנים מנה שלישית. 5,822,966 מתחסנים מנה שנייה. 6,446,580 מתחסנים מנה ראשונה.

     

     



    0 תגובות